اخبار

نقش خود را در حوزه سلامت به خوبی ایفا کرده ایم

07\11\1399
نقش خود را در حوزه سلامت به خوبی ایفا کرده ایم

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حوزه سلامت نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌ایم، گفت: اگر چه بسیاری از خدمات بهداشتی، میراثی، فرهنگی و اجتماعی متولیان خاص خود را دارد، اما شهرداری برای تامین آسایش و آرامش شهروندان در برخی موارد جایگزین دستگاه‌ها درارائه خدمات می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروزشنبه چهارم بهمن ماه ۹۹_ در آئین افتتاح مرکز نمونه‌گیری آزمایشگاهی، خودروگذر در آزمایشگاه بزرگ ملل شهرک سلامت اصفهان اظهار کرد: شهرک سلامت در راستای تأمین سلامت مردم و ارتقای سطح خدمات بهداشتی گام‌های مؤثر و بی نظیری برداشته است؛ از ابتدا قرار بود در شهرک سلامت مجموعه‌های متعدد پزشکی احداث شده و زیرساخت‌هایی فراهم شود تا مردم دغدغه درمان بیماری خود را نداشته باشند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری به عنوان یکی از شرکای شهرک سلامت، تمام فعالیت‌های لازم را انجام داده است، افزود: شریک شهرداری نیز با همت هرچه تمام تر توانسته جایگاه خوبی برای این شهرک ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری با مأموریت‌های متنوع در حوزه سلامت، وظایف سنگینی را برعهده دارد و اگرچه می‌داند بسیاری از خدمات بهداشتی، میراثی، فرهنگی و اجتماعی متولیان خاص خود را دارد، اما در برخی موارد جایگزین دستگاه‌ها می‌شود و در این راستا در حوزه سلامت نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

نوروزی اظهار کرد: اینکه تست و نمونه‌گیری در خودروها بدون نیاز به پیاده شدن مسافر انجام شود، شاید در دیدگاه نخست کار ساده‌ای باشد، اما در شرایط هراس از مسری بودن بیماری کرونا، این اقدام بسیار ارزنده است که امیدواریم در مقابله با شیوع این بیماری پیروز میدان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ایران در مقابله با کرونا به موفقیت‌های خوبی دست یافته است، گفت: همه مأموریت داریم که آسایش و آرامش را برای مردم تأمین کنیم بنابراین امیدواریم مسیر رشد، پیشرفت و توسعه در حوزه درمان همچون سایر حوزه‌ها تداوم یابد.



نظرات کاربران
ارسال نظر