اخبار

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از شهرک سلامت : این پروژه به گردشگری سلامت کمک کرده است

10\12\1399
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از شهرک سلامت : این پروژه به گردشگری سلامت کمک کرده است

به گزارش مجله خبری این هفته ؛ جمعی از مسئولان کشوری از جمله معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفترچه بودجه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه برخی از مسئولان استانی از جمله کامران کلانی، مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شهرک سلامت بازدید کردند.


در حاشیه این مراسم معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز یکی از بهترین روزهای عمر من بود گفت: وقتی برای اولین بار از شهرک سلامت اصفهان بازدید کردم، همیشه آرزو داشتم این پروژه به ثمر برسد.
حجت الله میرزایی در جمع خبرنگاران ادامه داد: تلاش های خیرخواهانه آقای صرامی، سرمایه‌گذار شهرک سلامت بالاخره به بار نشست و امیدواریم که در سال آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم.


وی با اعلام اینکه هیچ چیزی به جز شادی و بهجت در این مجموعه نمی بینم تصریح کرد: تمامی فعالیت های جمعی و فعالیت های خوبی که یک سرمایه گذار و صاحب ثروت در قالب مسئولیت اجتماعی می تواند انجام دهد، همه در این پروژه نهفته است.


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: این مجموعه هم نیاز بسیار بزرگ کشور را در خدمات سلامت به بهترین نحو به ثمر می رساند و هم امکان توسعه گردشگری سلامت را برای منطقه و بیماران فرامرزی ایجاد می کند و هم پروژه توسعه منطقه ای در اصفهان را فراهم می کند.


میرزایی ادامه داد: این نیاز همواره در اصفهان و استان های پیرامونی وجود داشته و اکنون با تکمیل پروژه شهرک سلامت نه تنها ده ها هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود، بلکه صیانت از سرمایه انسانی و محیط زیستی هم دربردارد.


وی با تاکید بر اینکه بنده هیچ نکته انتقادی به این پروژه ندارم گفت: به جز خوبی نیکی و خوشحالی در این پروژه موضوع دیگری نهفته نیست و امیدواریم هر چه زودتر این پروژه تکمیل شود و همه ایرانیان نتیجه این تلاش بزرگ خیرخواهانه را ببینند.


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مسئولان خواست که در این موارد با خیرین همکاری لازم را داشته باشند و در رابطه با نظام بروکراتیک و سخت اداری مانع سازی نکنند.

میرزایی افزود: این مانع سازی ها راه گشایش و توسعه را می بندد و اگر کسی قدرناشناس خیرین باشد و اقدام به سنگ اندازی در تسریع چنین پروژه هایی کند باید عذرش از کشور خواسته شود به این خاطر که مشخص است که معلقات ملیش با مشکل روبرو است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه آقای صرامی با سرمایه گذاری در این پروژه به اصفهان اعتباری جدید بخشیده است گفت: این دومین پروژه ای است که ایشان در اصفهان پایه گذاری کرده و به مرحله تکمیل رسانده است و وقتی چنین اعتباربخشی هایی در استان ها ایجاد می شود، رفته رفته باعث می شود که اعتماد سازی شود و نظام بروکراتیک اداری کمتر مانع ایجاد کند.


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فکر می کنم که دولت باید کارآمدتر شود کوچکی و بزرگی موضوع اصلی نیست کارآمدی بهبود حکمروایی مسئولیت پذیری و پاسخ گویی در مورد رفتاری که انجام می دهیم ایجاد شفافیت و تمامی مولفه هایی که تحت عنوان حکمروایی خوب از آن نام می بریم آن را باید ایجاد کنیم .


وی با اشاره به اینکه این پروژه را باید در سطح ملی فریاد زد و به همه دولتمردان در همه جا باید گفت که راه باز کردن منجر به شکوفایی چنین پروژه های بزرگی می شود و راه بستن نتیجه اش به جز محرومیت هرمان و نابرخورداری از این شکوفایی هیچ دستاوردی ندارد اظهار داشت: بخشی از این سنگ اندازی‌ها قطعا به دلیل مقررات و برخی دیگر به علت روحیات افراد و نداشتن تصور نادرست و به خاطر اینکه آنها اطلاعی از نتایج چنین پروژه‌هایی ندارند، است؛ درحالیکه باید راه برای سرمایه گذاران بزرگ هموار شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید کارآمدتر شود، تصریح کرد: کارآمدی، بهبود حکمروایی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی و همچنین شفافیت از جمله اقداماتی است که دولت برای توسعه بخش خصوصی می تواند انجام دهد. قطعا اگر دولت برای توسعه بخش خصوصی موانعی را ایجاد کند، بخش خصوصی نیز رغبت خود را برای سرمایه گذاری از دست می هد.


وی ادامه داد: نمونه این پروژه را باید با بانگ بلند در سطح ملی برای همه مدیران ملی و منطقه ای فریاد زد و آنها را دعوت کرد که هر تعداد سرمایه گذار و کارآفرین که با این مقیاس در ایران هست را مورد حمایت قرار دهند و باید دست و پای آنها را بوسید.


میرزایی در پایان اظهار داشت: ما خدمات رسان و کارگزاری هستیم که باید در بخش دولتی این راه را باز کنیم و مسیر درست را انتخاب کنیم .



نظرات کاربران
ارسال نظر