اخبار

صرامی: دیگر از مسئولان گله ای ندارم/ بهتر از این می توانستیم کار کنیم اما نکردیم

05\11\1399
صرامی: دیگر از مسئولان گله ای ندارم/  بهتر از این می توانستیم کار کنیم اما نکردیم

بنیانگذار شهرک سلامت اصفهان با بیان اینکه پیش از این از مسئولان گله مند بودم اما دیگر گلایه ای ندارم چون می بینیم مسئولان تا چه اندازه برای رفاه مردم برای خود دردسر را خریدند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، مسعود صرامی در آئین افتتاح  نمونه گیری آزمایشگاهی ، خودروگذر اظهار داشت: شهرک سلامت را در جایی بنا کردیم که هیچ کس فکر نمی کرد کسی به اینجا مراجعه کنند و امروز برعکس آن را اثبات کردیم.

وی با بیان اینکه شهرک سلامت درآمدزا نیست و کمتر اصفهانی به خاطر انجام امور درمانی به جاهای دیگر می روند، ادامه داد: بهتر از این میتوانستیم کار بکنیم اما نکردیم و همواره به جای اینکه خود بلند شویم منتظر بودیم افراد دیگری برای ما گام بردارند.

بنیانگذار شهرک سلامت اصفهان از تخصیص ۴۲ هزار متر مربع فضا برای انجام تصویربرداری و آزمایشگاه خبر داد و افزود: امروز ۳ آزمایشگاه با سالن تصویربرداری و سالن کنفرانس در شهرک سلامت اصفهان افتتاح می شود که کمبود آن در اصفهان احساس می شد.

وی ادامه داد: کادر پزشکی اصفهان پیشینه خوبی دارند و امروز در همه گیری کرونا  همه آنها جان ها را در کف دست گذاشته و به میدان آمدند.

صرامی افتتاح این مجموعه را هدیه ای به بخش سلامت استان دانست و گفت: از کسانی که انتقاد کردیم و پذیرفتند و مانع ما نشدند تشکر می کنم.



نظرات کاربران
ارسال نظر