اخبار

روند کامل درمان در کلینیک پورسینای حکیم شهرک سلامت

18\04\1398
روند کامل درمان در کلینیک پورسینای حکیم شهرک سلامت

مجموعه‌ای از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص گوارش در کلینیک پورسینای حکیم واقع در شهرک سلامت اصفهان در کنار هم قرار گرفته‌اند تا برای درمان بهتر بیماران یک کار تیمی و قوی ارائه شود.به گزارش روابط عمومی شهرک سلامت، دکتر حجت اله رحیمی، فوق‌تخصص بیماری‌های گوارش و کبد، با بیان اینکه در این کلینیک با همکاری تخصص های مختلف برای درمان بیماران به‌خصوص بیماران گوارشی فعالیت‌های تخصصی انجام می‌شود، افزود: اهمیت کار تیمی در پزشکی نوین جایگاه ویژه ای دارد؛ به همین خاطر بهترین روش درمان برای بیمارانی که مشکل گوارشی دارند و ممکن است نیاز به مشاوره تغذیه،جراحی یا شیمی‌درمانی پیدا کنند یا نیاز است به مشکلاتشان از ابعاد متفاوتی توجه شود ،موارد با هماهنگی تیم پزشکان مورد بررسی قرار می گیرد تا کار بیمار به نحو احسن انجام شود.

حجت اله رحیمی ادامه داد: حسن کار تیمی به این است که با همکاری و تشکیل جلسات به صورت کمیسیون مشکل بیمار، بررسی و ارائه خدمت بر اساس آخرین یافته‌های روز دنیا انجام می‌شود.

او اضافه کرد: مراجعه به کلینیک پورسینای حکیم برای بیماران فرصت مناسبی است تا بخش‌های مختلف درمان را به صورت یکجا و با کیفیت عالی تجربه کنند و دیگر نیازی نیست که مریض برای تکمیل روند بیماری به جاهای دیگری معرفی شود و پروسه سرگردانی بیماران نیز حذف می‌شود.

این متخصص در ادامه گفته‌های خود یاد آور شد:‌ در حال حاضر 12 پزشک با تخصص‌های داخلی، گوارش، پاتولوژی، آنکولوژی، جراح، پزشک عمومی، متخصص تغذیه ، روان‌شناس و آزمایشگاه تخصصی مشغول ارائه خدمت به شهروندان هستند.

رحیمی از تفاوت‌های ویزیت بیمار در کلینیک و مطب گفت و یادآور شد: در مطب خیلی از کارها را نمی توان با کیفیت بالا انجام داد؛ اما در کلینیک به دلیل اینکه امکانات بیشتری وجود دارد همه موارد به‌صورت تخصصی انجام می‌شود و نیازی نیست بیمار به مرکز دیگری رجوع کند.

او توضیح داد:‌ در کمیسیون که گرفته می‌شود در ابتدا مشکل بیمار مطرح  و بر اساس آخرین اطلاعات روز دنیا مورد بررسی قرار می گیرد تا درمان‌هایی که در بهترین کشورهای دنیا انجام می‌شود در کلینیک پورسینای حکیم واقع در شهرک سلامت هم صورت گیرد.او از ذخیره اطلاعات بیماران در سیستم های کامپیوتری گفت و خاطر نشان کرد: این روند ثبت اطلاعات کمک می کند تا بیمار در هر مکان و شرایطی به راحتی پرونده پزشکی خود را در اختیار داشته باشد.

این فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد توضیح داد: با معرفی کلینیک در بین بیماران به‌عنوان مکان تخصصی، مراجعات شهروندان روز به روز بیشتر شد؛ همچنین به‌خاطر تسهیلاتی که شهرک برای مریض‌ها و دسترسی سریع به همه امکانات فراهم کرده  است،مراجعان زیادی برای درمان در کلینیک حاضر می‌شوند.

رحیمی در پایان افزود: در کلینیک پورسینا علاوه بر آزمایشگاه تخصصی اقداماتی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، مانومتری، انتروسکوپی  و هیدرو کلون تراپی انجام‌ می‌شود.



نظرات کاربران
ارسال نظر