اخبار

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و هیأت همراه از شهرک سلامت اصفهان

23\09\1399
بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و هیأت همراه از شهرک سلامت اصفهان

کامران کلانی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، از تلاش های  "مسعود صرامی" به عنوان مدیرعامل و سرمایه گذار شهرک سلامت اصفهان و یکی از برجسته ترین کارآفرینان کشور قدردانی کرد و "تکریم مردم" را بارزترین ویژگی فعالیت های انجام شده توسط مسعود صرامی دانست.

کلانی در خصوص ویژگی های شاخص شهرک سلامت اصفهان گفت: در دپارتمان های مختلف  شهرک ، جزئیاتی را مشاهده می کنیم که بیانگر  توجه ویژه به خواسته های مردم در حوزه سلامتی و جلوه ی مسئولیت پذیری اجتماعی است.

 کلانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه گفت: لازم است سیاستگذاران و تصمیم گیران در کشور،  پروژه عظیم  شهرک سلامت اصفهان و تلاش های یک کارآفرین در ایجاد یک مجموعه پزشکی الگو در سطح خاورمیانه  که  از تکنولوژی های روز برخوردار است را ازنزدیک مشاهده کنند.

وی در ادامه نقش اصلی  دولت را تسهیل گری  برای کارآفرینان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان کالا و خدمات و بازرگانان عنوان کرد.

مدیرعامل و سرمایه گذار پروژه شهرک سلامت اصفهان نیز  ضمن ارائه توضحی از آغاز عملیات اجرایی شهرک سلامت  از سال 91  گفت:  شهرک سلامت  اساس فعالیت های خود را در بستر پدیده بیمار محور که بستر اغلب مراکز پیشرفته دنیا است، با هدف ارایه خدمات پزشکی برتر قرار داده است که توسط یکی از معتبرترین شرکت های مشاور در معماری بین المللی طراحی و بهره برداری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پایان ضمن تشکر از تلاش های آقای صرامی برای وی آرزوی موفقیت در راه توسعه استان اصفهان و کشور نمود.



نظرات کاربران
ارسال نظر