اخبار

افتتاح مرکز جراحی نگاره شهرک سلامت اصفهان

01\08\1400
افتتاح مرکز جراحی نگاره شهرک سلامت اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،  نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در آئین افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره شهرک سلامت اصفهان بیان داشت: شعار این دوره بر خلاف دوره های قبل شوراها "اصفهان شهری برای زندگی" نام گرفته است و اصفهان امروز به دلیل آلودگی هوا، آب و خاک ویژگی یک شهر ایدآل را ندارد .
ابوالفضل قربانی اظهار داشت : شورای شهر برای بهتر شدن شرایط زندگی آمادگی هر گونه حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد : ما برای توزیع متناسب خدمات شهروندان نیاز به مراکزی همچون شهرک های سلامت و مراکزی همچون قلب شهر را در هر چهار طرف اصفهان نیاز داریم .

قربانی افزود : شورای این دوره درصد این است که از بخش خصوصی بیشترین حمایت را داشته باشد و نباید بگذاریم که این سرمایه ها به راحتی از کشور خارج شود، بلکه به دنبال ایجاد الگوهای متعادلی برای سازماندهی و خدمت رسانی به مردم باشیم.
دکتر مریم طباطبایان جراح سینه در این مراسم افتتاحیه اظهار داشت :
این مجموعه حاصل انتخاب پزشکانی است که می  توانستند در خارج از کشور سرمایه گذاری و خود نیز در خارج مشغول شوند اما ماندن در کشور و خدمت به مردم را انتخاب کردند.

وی بیان داشت : هدف از  راه اندازی این مرکز جراحی توسعه خدمات استاندارد با کیفیت بالا و پیشرفته در زمینه سلامت و توریست سلامت که این مرکز  بر اساس استاندارد های حرفه ای پزشکی طراحی و اجرا شده است.
در ادامه این مراسم نیز بنیان گذار شهرک سلامت با تاکید به اینکه هدف از راه اندازی این مرکز تکریم بیماران است، اظهار داشت : ما تاکنون ۱۱  پروژه ملی را با حمایت سرمایه گذاران تحویل شهر اصفهان دادیم که با دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی روبه رو بوده است.
مسعود صرامی ادامه داد :ما خدمات در شانی را برای مردم اصفهان ایجاد کردیم که دولت می تواند از این الگوها پیروی کند
  وی گفت : مردم باید مطالبه گر حقوق خود باشند و به خدمات بی کیفیت رضایت ندهند.
صرامی افزود: متاسفانه سنگ اندازی های فراوانی سر راه وجود داشت اما با همراهی هایی که صورت گرفت توانستیم برای رسیدن حقوق مدنی مردم شهرمان تلاش کنیم.

دکتر احسان طالب زاده مدیر جراحی نگاره نیز در این آیین گفت: ترکیب علم و داتش، تکنولوژی و سرمایه‌گذاری به ارتقاء سلامت می تواند کمک کند و ما با راه اندازی این مرکز به دنبال ارائه سطح پیشرفته ای از خدمات حوزه سلامت هستیم.
وی ادامه داد: در این مجموعه سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری  و برای بالغ بر۳۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده  است.

مرکز جراحی نگاره یکی از پروژه های شهرک سلامت با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است که به نوعی نوین ترین روش های دنیا در آن به کاربرده اما بومی سازی شــده است.تجهیزات پزشکی استفاده شده در این  مرکز کاملا به روز و مطابق اســتانداردهای جهان است اما در حوزه معماری تلاش شده بیشتر معماری ایرانی غالب باشد



نظرات کاربران
ارسال نظر