اخبار

افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال/ راه اندازی 11 ابرپروژه ملی در نصف جهان

01\08\1400
افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال/ راه اندازی 11 ابرپروژه ملی در نصف جهان

افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره با اعتباری بالغ بر 3000 میلیاردریال با حضور  مسئولان انجام شد.

به گزارش نیمروز خبر، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و فعالان بخش خصوصی سلامت استان اصفهان، مرکز جراحی محدود نگاره در شهرک سلامت اصفهان به بهره برداری رسید.

دکتر مریم طباطباییان در آئین افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره اظهار کرد: مرکز جراحی محدود نگاره بر اساس استاندارد های حرفه ای پزشکی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: این مجموعه ماحصل تلاش پزشکانی است که به جای رفتن و سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، ماندن در ایران و خدمت کردن به مردم این سرزمین را انتخاب کرده اند.

دکتر طباطباییان گفت: هدف از  راه اندازی مرکز جراحی محدود نگاره ، توسعه خدمات استاندارد با کیفیت بالا و پیشرفته در زمینه سلامت است.

غفلت از سرمایه گذاری در بخش سلامت استان اصفهان

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان نیز در این آئین اظهار کرد:  سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش سلامت استان اصفهان به دلیل مشکلات متعدد در 30 سال اخیر مغفول مانده است.

منتظری با تقدیر از اقدامات انجام شده در این مرکز توسط بخش خصوصی افزود: تمام نهادهای ذی ربط باید از سرمایه گذاران این حوزه حمایت کنند.

راه اندازی 11 ابرپروژه ملی در نصف جهان

بنیان گذار شهرک سلامت نیز در این آیین مرکز جراحی محدود نگاره اظهار کرد: هدف کلی از راه اندازی این مرکز، تکریم بیماران و پزشکان است.

مسعود صرامی با بیان اینکه این مرکز با دغدغه‌ها و مشکلات فراوان سرمایه‌گذاران راه‌اندازی شده است، گفت: تاکنون ۱۱ بر پروژه ملی را با حمایت سرمایه گذاران تحویل شهر اصفهان دادیم که  هر کدام ارزش‌های خاص خودش را دارد.

وی با بیان اینکه در این مسیر بسیاری از افراد ما را همراهی و بسیاری در مسیرمان سنگ اندازی کرده‌اند،گفت: امیدواریم دوستان ما از راه اندازی این مجموعه خوشحال باشند و مخالفان ما نیز برای سرمایه گذاران در  آینده سنگ اندازی نکنند.

کارآفرین موفق اصفهانی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم ما با شناختن حقوق مدنی خود ، مطالبه گر حقوق خود باشند و به خدمات بی کیفیت رضایت ندهند.

صرامی تاکید کرد: ما در اصفهان الگو های خدمات در شان مردم ایجاد شده است و دولت باید از این الگوها تبعیت کند، زیرا ما معتقدیم وقتی یک کار خوب انجام شود دیگر نمی شود آن کار را به صورت بد به مردم ارائه شود.

افتتاح مرکز جراحی

مدیر مرکز جراحی نگاره و  جراح فک و صورت نیز در این آیین اظهار کرد :تلااقی تکنولوژی و علم و سرمایه‌گذاری در این حوزه می تواند سطح خدمات در حوزه سلامت را در دنیا ارتقا داده است.

دکتر احسان طالب زاده با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز به دنبال ارائه سطح مترقی از خدمات حوزه سلامت هستیم، گفت:  جراحان، پزشکان و متخصصان ما به جای سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی، در ایران سرمایه گذاری کرده اند.

وی اشتغالزایی در این حوزه را بالغ بر۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای راه اندازی این مجموعه سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

 شورای اسلامی شهر اصفهان، حامی سرمایه گذاران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در آیین در آئین افتتاح مرکز جراحی محدود نگاره اعلام کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است.

ابوالفضل قربانی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر اصفهان به دنبال ایجاد الگوهای متعادلی برای سازماندهی و خدمت رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد:  ما برای توزیع متناسب خدمات مورد نیاز مردم باید نمونه هایی از شهرک های سلامت و مراکزی مانند قلب شهر را در چهار گوشه شهر داشته باشیم.

قربانی شعار این دوره از شورای اسلامی شهر را اصفهان را” اصفهان، شهری برای زندگی عنوان کرد و گفت در حال حاضر اصفهان به دلیل بروز آلودگی های، آب، خاک و هوا آرامش  یک شهر ایده آل برای زندگی را ندارد و  تلاش ما رساندن شهر اصفهان به یک شهر برای زندگی است .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد سرمایه‌هایی که از این کشور خارج می شود حق این مردم است و ما نباید بگذاریم به سادگی از دسترس مردم خارج شود.



نظرات کاربران
ارسال نظر