اخبار

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون شهرک سلامت پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی داشته است، گفت: فاز نخست

01\04\1395
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون شهرک سلامت پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی داشته است، گفت: فاز نخست

فاز نخست شهرک سلامت اصفهان امسال افتتاح می‌شود

استان‌ها > اصفهان - شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون شهرک سلامت پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی داشته است، گفت: فاز نخست شهرک سلامت امسال افتتاح می‌شود.
 
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در بازدید از شهرک سلامت اظهار داشت: سعی شد تا مشکلات شهرک سلامت را مرتفع کنیم و قرار بر این شد تا ماهیانه جلساتی برای مرتفع کردن مشکلات این پروژه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرک سلامت پیشرفت‌های فیزیکی مناسبی داشته است، افزود: فاز نخست شهرک سلامت امسال افتتاح می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت شامل 4 بخش است، تصریح کرد: فاز نخست آن شامل کلینک‌های تخصصی، فروشگاه‌های طبی و مطب‌ها است. همچنین قسمت دوم آن مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاهایی با فناوری‌های مدرن تشخیص طبی بر‌اساس استانداردهای ملی و بین المللی و داروخانه است.

وی با بیان اینکه قسمت سوم آن هتل بیمارستان و در قسمت چهارم شهرک سلامت نیز بیمارستان فوق تخصصی است، گفت: در این نشست معاونت‌های مختلف برای مشکلاتی که این شهرک در حوزه‌های مختلف دارد حضور داشتند تا مشکلات این پروژه سریع‌تر برطرف شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر تاسیسات زیربنایی این پروژه مهیا شود، در 3 ماه آینده فاز نخست پروژه آماده بهره‌برداری است.

سید جمال‌الدین صمصام شریعت با اشاره اینکه با رونق این شهرک مطب‌های آمادگاه به سمت شهرک سلامت انتقال می‌یابد، افزود: به دلیل اینکه این مکان از امکانات کاملی برخوردار است، سبب جذب توریست درمانی می‌شود.

‌معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: شهر اصفهان با تجمع بیش از حد مطب‌ها در برخی از خیابان‌های مرکزی شهر روبه‌رو است و ایجاد شهرک سلامت می‌تواند به بهبود حمل و نقل ترافیک کمک کند.

احمدرضا مصور تصریح کرد: این مکان یک مرکز تخصصی و تجمعی است و می‌تواند به بیماران در انتخاب نوع خدمات کمک شایانی کند.

‌معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز گفت: شهرک سلامت در خاورمیانه بی‌نظیر است، چراکه این شهرک با استاندارد به روز دنیا در حال اجراست تا به شهروندان بهترین خدمات ارائه شود.

ایرج مظفر خاطرنشان کرد: وجود کلینک‌های تخصصی و پارکینگ سبب می‌شود تا شهروندان از خدمات خوبی بهره‌مند شوند.



نظرات کاربران
ارسال نظر