اخبار

شهرک سلامت اصفهان در تراز جهانی ساخته شود

20\08\1398
شهرک سلامت اصفهان در تراز جهانی ساخته شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهرک سلامت اصفهان در تراز جهانی و به‌گونه‌ای ساخته شود که علاوه بر پذیرش و درمان بیماران داخلی، بتوان بیماران کشورهای خارجی را پذیرش کرد. 

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه بازدید از شهرک سلامت اصفهان با تقدیر از اقداماتی که در این شهرک انجام شده است، اظهار داشت: شهرک سلامت اصفهان تا کنون پیشرفت‌های خوبی داشته و خوشبختانه اجرای زیرساخت‌های قسمت‌های دیگر آن آغاز شده است.
وی با اشاره به بلندنظری سرمایه‌گذار این شهرک افزود: بخش‌هایی که تا کنون ساخته شده با آینده‌نگری برای افزایش ظرفیت پذیریش و ارائه خدمات با کیفیت و به روز اجرا شده و امیدوار هستیم ادامه این پروژه، در تراز جهانی و به‌گونه‌ای ساخته شود که علاوه بر پذیرش و درمان بیماران داخلی، بتوان بیماران کشورهای خارجی را پذیرش کرد. 
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: شهرک سلامت مکانی است که پزشکان در کنار یکدیگر جمع هستند و قسمت‌هایی از این شهرک با سرمایه‌گذاری پزشکان راه‌اندازی و تجهیز می‌شود. 
وی گفت: امیدوار هستیم قسمت‌های در حال ساخت این مجموعه، در سال‌های آینده راه‌اندازی شود تا انواع بیماران با احترام و با تجهیزات جدید و به روز معالجه شوند و همراهان بیماران نیز در مکانی آرام شاهد بهبود بیمار خود باشند.   
آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: بنده سال‌های سال، آرزو داشتم تا شهرکی برای سلامت ساخته شود و امکانات فضاهای مورد نیاز همچون بازار، هتل و حتی جای نشستن بالگرد برای آن در نظر گرفته شود. 
وی تصریح کرد: مسئولان اگر نمی‌توانند مردم را به اجرای چنین پروژه‌های کوچک و بزرگی تشویق کنند، حداقل در مسیر تلاش و کوشش و پیشرفت مردم کارشکنی نکنند چراکه کشورمان دارای امنیت، امکانات و متخصصان خوبی است که در این فضا می‌توان به خوبی پیشرفت کرد و خدماتی شایسته‌ای برای درمان بیماران داخلی و خارجی ایجاد کرد.



نظرات کاربران
ارسال نظر