اخبار

سخنرانی دکتر فریدون الهیاری در زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان

27\08\1397
سخنرانی دکتر فریدون الهیاری در زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان

دکتر الهیاری در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه گردشگری سلامت دارای ظرفیت های بالایی می باشد خاطر نشان کردند ؛ امروزه اصفهان به لحاظ ظرفیت های بالای تخصصی، متخصصان برجسته و صاحب نام و همچنین تیم جراحی زبده ؛ افرادی که به خدمات درمانی و رفاهی نیاز دارند را از نقاط مختلف جهان گرد هم آورده و این خدمات را به آنان ارائه می دهد.

ایشان گفتند ؛ یکی از عواملی که سبب حرفه ای ظاهر شدن ما در حوزه گردشگری سلامت می باشد ، دسته بندی نمودن خدماتی است که می توانیم عرضه و بصورت بسته در بازارهای بین المللی ارائه نمائیم. هم چنین در کنار آن باید یک طرح جامع گردشگری سلامت در اصفهان را تدوین تا بر اساس آن ظرفیت ها را شناسایی و به دنیا معرفی کنیم. در این میان بررسی بازارهای هدف نیز حائز اهمیت می باشد که این خود مستلزم فراهم آوردن زیر ساخت ها و تجهیزات جهت بهره برداری می باشد.

دکتر الهیاری در پایان پیگیری طرح جامع گردشگری را از اولویت های در دستور کارحوزه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در سطح ملی و در سطح استان اصفهان معرفی و اظهار نمودند که این بحث با بهرمندی از مشاوران مهم بین المللی در سالهای اخیر با اقدامات چشم گیری در حال انجام می باشد. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اصفهان در حوزه گردشگری طبیعی و طبیعت گردی با بیش از 300 واحد اقامتگاه بوم گردی رتبه اول را در کشور به دست آورده است ، سخنرانی خود را به پایان رساندند.



نظرات کاربران
ارسال نظر