اخبار

سخنرانی دکتر صفوی مدیر عامل شهرک سلامت اصفهان در زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان

24\08\1397
سخنرانی دکتر صفوی مدیر عامل شهرک سلامت اصفهان در زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان

در آیین افتتاحیه این مراسم دکتر سید مرتضی صفوی مدیر عامل شهرک سلامت اصفهان ضمن تشکر از آقای مسعود صرامی، سرمایه گذار این شهرک؛ به معرفی شهرک سلامت و ویژگی های آن پرداختند.

دکتر صفوی گفتند ؛ در شهرک سلامت 36 کلینیک تخصصی آماده یا در حال آماده سازی می باشد و پزشکان بسیار مجربی از سرتاسر استان قبول زحمت نموده و تلاش خواهند کرد تا خدمات ویژه خود را نه تنها به این استان بلکه به کل کشور و حتی به سایر کشورها نیز ارائه دهند. ایشان براین نکته تاکید نمودند که در بازدید های که توسط نمایندگانی از کشورهای مختلف همانند اتریش ، آلمان و هلند از این مجموعه به عمل آمد تصمیم بر این گرفتند تا به جای صرف هزینه های سنگین معالجه بیماران خود در کشورهای اروپایی آن ها را به ایران اعزام تا تحت مداوا و درمان قرار گیرند که نیاز به برقراری سازو کارهای لازم در ابعاد مختلف می باشد . زیرا دامنه فعالیت ، درآمد زایی و ارزآوری در این بخش فراوان می باشد . ایشان با اشاره به پتانسیل های بسیار فراوان این بخش از ثروت ملی را در خور توجه دانستند.

وی در ادامه به نشست استاندار محترم اصفهان با استاندار سنت پترزبورگ در روسیه  اشاره و اذعان داشتند ؛ در این نشست استاندار سنت پترزبورگ صریحا به کیفیت پایین و هزینه های بالای عمل های جراحی به خصوص جراحی های زیبایی در این کشور اشاره و گفت به ناچار ما این بیماران را برای درمان به کشورهای اروپایی اعزام می کنیم اما از این پس با شناختی که نسبت به ایران و متخصصان مجرب آن پیدا کرده ایم قصد داریم که این بیماران را به ایران بفرستیم.

 دکتر صفوی از جمله محاسن توریست درمانی برای گردشگران را هزینه پایین ، طول درمان کوتاه و کیفیت عالی آن برشمردند و در پایان ضمن اشاره به وجود چالش هایی در این زمینه  از جمله آماده نبودن زیر ساخت ها ، عدم هماهنگی سیستم بانکی و بیمه های بین المللی برای رفع این معضلات از سایر مسئولین دعوت به عمل آوردند.



نظرات کاربران
ارسال نظر