اخبار

اولین دندان‌پزشکی دیجیتال در شهرک سلامت

25\03\1398
اولین دندان‌پزشکی دیجیتال در شهرک سلامت

چطور سیواک متولد شد؟ دکتر صفورا شاه طالبی، دندان‌پزشک کودکان: سیواک زاییده یک آرزو بود، آرزویی که از دوران کودکی داشتم و تا بزرگسالی همچنان ذهنم را مشغول کرده بود، اما چیزی نگذشت که آرزویم محقق شد....  قضیه از این قرار است که من پس از فارغ‌التحصیلی در رشته دندان‌پزشکی، به آلمان رفتم تا با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوم، چراکه غول دندان‌پزشکی آلمان است و بهترین تجهیزات را این کشور ارائه می‌دهد و خوشبختانه با بررسی‌هایی که کردم، تصمیم گرفتم برند اصلی آنجا را که سیرونا(شاخه‌ای از زیمنس) نام دارد، وارد کشور کنم. بدین ترتیب به دعوت از سرمایه‌گذار شهرک سلامت جهت تاسیس کلینیک دندان‌پزشکی به این مجموعه ورود پیدا کردم و در حال حاضر در اینجا به ارائه خدمات با کیفیت بسیار مطلوب مشغول شده‌ام، به طوری که می‌توانم ادعا کنم تجهیزات اینجا منحصر به فرد است و در ایران نظیر ندارد. برای مثال یونیت‌ها خودشان قابلیت استریل دارند، یعنی خودشان را استریل می‌کنند و تا زمانی که خودشان را استریل نکنند، کاری برای بیمار انجام نمی‌دهند یا توربین(وسیله‌ای که با آن دندان را تراش می‌دهند) انتخاب شده که از نوع آلمانی است، هیچ آسیبی به دندان نمی‌زند در حالی که توربین چینی یا روسی می‌تواند به دندان صدمه بزند.

ویژگی دیگر دندان‌پزشکی سیواک مربوط به واحد کنترل عفونت است که آن را کاملا ویژه طراحی کرده‌ایم، چراکه توجه به این مورد به‌خاطر سلامت مراجعان اهمیت زیادی دارد.یکی دیگر از بخش‌های مهمی که در ایران توجهی به آن نشده است، آن بود که ما موفق شدیم بخش کاملی از دندان‌پزشکی دیجیتال را مستقر کنیم.در ضمن مدیر فنی این مرکز هر شب پرونده بیماران را چک می‌کند تا اگر خدمتی، آن کیفیت مدنظر سیواک را نداشت، با اعلام فراخوان، خدمات به صورت رایگان ارائه  شود.

قصد ما این است که کیفیت دندان‌پزشکی سیواک به‌ عنوان یک سطح جدید در حوزه دندان‌پزشکی کشور معرفی شود و در کل مجموعه جامعی راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتواند به تمام نیازهای دندان‌پزشکی جامعه از صفر تا صد در حوزه پیشگیری، درمان و ارتقای بهداشت دهان و دندان با همکاری مجرب‌ترین دندان‌پزشکان کشور خدمت ارائه دهد. این اطمینان را به مراجعان می‌دهیم که بدون هیچ نگرانی خدمات مطلوب و با کیفیت دریافت کنند.



نظرات کاربران
ارسال نظر